۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

6 ساعت مانده به دیدار با دانشگاه؛

وضعیت همیاری هیچ تغییر نکرده/ نه پولی پرداخت شده، نه رضایتی جلب شده!

وضعیت همیاری هیچ تغییر نکرده/ نه پولی پرداخت شده، نه رضایتی جلب شده!

بازیکنان تیم بسکتبال همیاری زنجان که طی چند روز گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان دست به اعتصاب زدند، همچنان در این وضعیت به سر می برند و این در حالی است که آنها تا کمتراز 6 ساعت دیگر باید در چارچوب پلی آف لیگ برتر به مقابل دانشگاه آزاد قرار بگیرند. اگرچه این بازیکنان تاکید کرده اند که با این وضعیت حاضر به انجام این بازی نخواهند شد.

عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان که روز گذشته نسبت به وضعیت این تیم و بی توجهی مسئولان انتقاد کرده و بر تصمیم بازیکنانش مبنی بر حاضر نشدن مقابل دانشگاه آزاد در این شرایط تاکید کرده بود، طی گفتگویی با خبرنگار مهر اظهارداشت: از فاصله روز گذشته تا به الان که با شما صحبت می‌کنم، هیچ اتفاق جدیدی پیرامون همیاری زنجان نیفتاده است. کماکان منتظر هستیم حداقل یکی از مسئولانی که پیگیر ارتباط با آنها بودیم، تماس بگیرد و تکلیف ما را روشن کند.

وی ادامه داد: فقط اینکه طی این چند ساعت با مدیر کل پیشین تربیت بدنی استان تماس گرفتم تا حداقل شخصا وی را هم در جریان مشکلات تیم قرار دهم. فردی که در زمان او تیم اوضاع و احوال به نسبت بهتری داشت اما الان هیچ کس حتی حاضر به پاسخگویی هم نیست. معمولا می‌گویند سکویت علامت رضایت است اما من همه این کارها را انجام می‌دهم تا بعدها جای هیچ گله‌ای باقی نماند.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان با تاکید بر اینکه بزرگترین مشکل این تیم، این است که هیچ مقام مسئولی پاسخگوی تماس‌های‌مان نیست، تصریح کرد: از سال گذشته و برد ارزشمندی که برابر صنایع به دست آوردیم تا امروز نتوانستیم با هیچ مقامی صحبت کنیم و به همین دلیل در بلاتکلیفی به سر می‌بریم. من برای هر کاری مانند حضور در جلسه هماهنگی هشت تیم حاضر در پلی‌آف و حتی شروع تمرینات از پنجم فروردین‌ماه به طور خودسرانه تصمیم گرفتم. فقط به خاطر اینکه می‌خواستم برخورد حرفه‌ای داشته باشیم و بحث مادیات در اولویت دوم باشد.

آقا کوچکی گفت: حداقل مسئولان مربوطه بیایند و بگویند مجانی بازی کنید تا دل‌مان خوش باشد که آنها پیگیر وضعیت تیم هستند و تصمیمی در مورد تیم گرفته‌اند. آقای مدیرعامل روز گذشته با یک سایت صحبت کرده بود و حتی به مشکلات تیم اشاره کرده بود اما نمی‌دانم چرا جواب من سرمربی را نمی‌دهد. این خود جای سوال دارد. حداقل نیامده اند صحبتی کنند و مثلا رضایت بازیکنان را در قبال یک وعده جدید جلب کنند.

وی تاکید کرد: در هر صورت تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ تغییری در وضعیت تیم ایجاد نشده است. بنا به نظر بازیکنان و اگر در فاصله چند ساعت باقی مانده تا دیدار برابر دانشگاه آزاد حداقل پرداختی به آنها تعلق بگیرد، به خاطر احترام به لیگ برتر بازی برابر دانشگاه آزاد را انجام می‌دهیم در غیر این صورت از انجام این بازی امتناع خواهیم کرد چون بازیکنان می‌گویند مسئولان ما را سر کار گذاشته‌اند.

به گزارش مهر، طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و همیاری زنجان در چارچوب پلی‌آف دوم لیگ برتر و برای مشخص شدن تیم‌های راهیافته به نیمه نهایی باید ساعت 16 امروز دوشنبه در تهران برگزار شود.

کد خبر 2265627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha